ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
ISSN 1561-9184 (друкована версія), ISSN 2616-6380 (електронна версія)

English
Russian
Ukrainian
Головна > Архів > № 1 (2015): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА > 9
________________________________________________________

УДК [531.3+539.4]:629.4

Технічна механіка, 2015, 1, 84 - 96

ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ПАСИВНОГО ЗАХИСТУ ШВИДКІСНОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ПОЇЗДА ПРИ АВАРІЙНИХ ЗІТКНЕННЯХ

М. Б. Соболевська, С. А. Сирота

      АНОТАЦІЯ

      Виконано аналіз існуючих концепцій пасивної безпеки пасажирських поїздів, розроблених з урахуванням вимог європейського стандарту ЕN 15227 і американського стандарту AAR S-580. Розглянуто концептуальні схеми пасажирських поїздів локомотивної тяги з системами пасивної безпеки для випадків обладнання залізничних екіпажів роздільними ударно-тяговими пристроями та автозчепними пристроями, які можуть зсуватися назад при аварійному зіткненні поїзда з перешкодою. Описана реалізована німецькою компанією EST Eisenbahn-Systemtechnik GmbH концепція пасивного захисту пасажирського поїзда для залізниць Європи. Наведено концепцію пасивного захисту пасажирського поїзда локомотивної тяги для залізниць США. Проведено аналіз існуючих концепцій пасивного захисту моторвагонного пасажирського поїзда постійного формування. Наведено різні технічні рішення провідних світових компаній, зокрема Bombardier Transportation, Alstom, Dellner, Voith Turbo Scharfenberg, Siemens. Розглянуто концепцію пасивного захисту моторвагонного поїзда SCRRA Metrolink для залізниць США. Наведено концепції пасивного захисту електропоїздів Desiro RUS (“Ластівка”) та ЕКр1, призначених для експлуатації на залізницях з шириною колії 1520 мм. На основі результатів аналізу світового досвіду з пасивного захисту пасажирських поїздів при аварійних зіткненнях розроблено основні положення концепції пасивного захисту швидкісного пасажирського поїзда, призначеного для експлуатації на залізницях з шириною колії 1520 мм. Pdf (Український)







      КЛЮЧОВІ СЛОВА

система пасивної безпеки, пасажирський поїзд, аварійне зіткнення

      ПОВНИЙ ТЕКСТ:

Pdf (Український)









      ПОСИЛАННЯ

1. EN 12663. Railway applications – Structural requirements of railway vehicle bodies. – Brussel : European committee for standardization, 2000. – 18 p.

2. EN 15227. Railway applications – Crashworthmess requirements for railway vehicle bodies. – Brussel : European committee for standardization, 2008. – 37 p.

3. Technical specification for interoperability relating to the rolling stock subsystem of the trans-European highspeed rail system (Техническая спецификация по совместимости подвижного состава трансъевропейской высокоскоростной железнодорожной системы) [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://eurlex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2002:245:0402:0506:EN:PDF

4. Locomotive Crashworthiness Requirements : AAR S-580 Standard. – Association of American Railroads. – 2008. – 44 р.

5. The EST crash buffer (EST крэш буфер) [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.crash buffer. com/index.htm.

6. Tyrell D. Overview of a Crash Energy Management Specification for Passenger Rail Equipment / D. Tyrell, E. Martinez, K. Jacobsen, D. Parent, K. Severson, M. Priante, A. B. Perlman // American Society of Mechanical Engineers. – 2006. – № RC2006-94044. – Р. 38 – 48.

7. Новый электропоезд для железных дорог Германии // Железные дороги мира. – 2008. – № 9. – С. 48 – 55.

8. Bruggemann A. Электропоезд серии 422 / A. Bruggemann // Железные дороги мира. — 2010. – № 5. – С. 37 – 49.

9. Bombardier Commuter and Regional Trains (Bombardier пригородные и региональные поезда) [Элек- тронный ресурс]. – Режим доступа : http://www. bombardier.com/en/transportation/products-services/railvehicles/ commuter-and-regional-trains.html.

10. Бомбардье Транспортейшн: Создание конкурентного преимущества посредством международного сотрудничества : Презентация для V Международной конференции “ОАО “Российские железные до- роги” на рынке транспортных услуг : взаимодействие и партнерство” Москва, 28 ноября 2007 г. [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.businessdialog.ru/files/rtu-2007/sannikov.pdf.

11. Robinson M. Transport of de-light: the design and protoyping of a lightweight crashworthy rail vehicle driver’s cab / M. Robinson, J. Carruthers, O’Neill C., Ingleton S., Grasso M. // Procedia - Social and Behavioral Sciences 48. – 2012 – P. 672 – 681.

12. Электропоезд Talent 2 компании Bombardier // Железные дороги мира – 2009. – № 12. – С. 39 – 43.

13. Le Francilien Plate-forme de produits Spacium (Francilien платформа продуктов Spacium) [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://transfer.bombardier.com/download/get/CBFXRL9F83lzyY4izbCo1M9 IMKYy9VdFql1eRCWTa2es7amFPo.

14. Dellner – Train connection systems couplers (Dellner – Железнодорожные автосцепные устройства) [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.dellner.se/Train_connection_systems_couplers.html.

15. Jarboe G. General Vehicle Design Technologies / G. Jarboe // Presentations from the APTA Rail Conference June 6-9, 2010 in Vancouver, British Columbia. – Vancouver : APTA. – 2010. – 21 p.

16. Обеспечение безопасности для изделий других производителей [Электронный ресурс]. – Режим дос- тупа : http://resource.voith.com/vt/publications/downloads/1994_r_g1712_rus_2013-03.pdf.

17. Циглер В. “Desiro rus” – перспективный электропоезд для пригородних перевозок в России / В. Циглер, Р. Манглер // Локомотив. – 2012. – № 4. – С. 35 – 38.

18. Манглер Р. “Desiro rus” – перспективный электропоезд для пригородних перевозок в России / Р. Манглер // Локомотив-информ. – 2012. – № 10. – С. 20 – 24.

19. Высокоскоростной поезд Velaro для России / А. Липп, Д. Йон, Р. Манглер и др. // Железные дороги мира. – 2009. – № 1. – С. 36 – 50.

20. Технические особенности высокоскоростного поезда Velaro RUS / В.А. Гапанович, А.С. Назаров, А.Н. Яговкин и др. // Техника железных дорог. – 2009. – № 1. – С. 37 – 49.

21. Игнатов Г. С. Межрегиональный двухсистемный электропоезд / Г. С. Игнатов // Локомотив-информ. – 2012. – № 10. – С. 28 – 33.

22. Игнатов Г. С. Межрегиональный двухсистемный электропоезд / Г. С. Игнатов // Локомотив-информ. – 2012. – № 11. – С. 54 – 58.

23. Игнатов Г. С. Межрегиональный двухсистемный электропоезд / Г. С. Игнатов // Локомотив-информ. – 2012. – № 12. – С. 16 – 19.

24. IC engineering digital engineering solution (IC численные расчеты для технического решения) [Элек- тронный ресурс]. – Режим доступа : http://www. icej.co.jp/en/digital/.





Copyright (©) 2015 М. Б. Соболевська, С. А. Сирота

Copyright © 2014-2018 Технічна механіка


____________________________________________________________________________________________________________________________
КЕРІВНИЦТВО
ДЛЯ АВТОРІВ
Правила для авторів