ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
ISSN 1561-9184 (друкована версія), ISSN 2616-6380 (електронна версія)

English
Russian
Ukrainian
Головна > Архів > № 1 (2018): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА > 3
________________________________________________________

УДК 629.7

Технічна механіка, 2018, 1, 20 - 29

ЗНОСОСТІЙКИЙ ПРОФІЛЬ КОЛЕСА ДЛЯ ВАНТАЖНОГО ВАГОНА З ПІДВИЩЕНИМ ОСЬОВИМ НАВАНТАЖЕННЯМ

Ушкалов В. Ф., Мокрій Т. Ф., Малишева І. Ю., Безрукавий Н. В.

      ПРО ЦИХ АВТОРІВ

Ушкалов В. Ф.
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України
Україна

Мокрій Т. Ф.
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України
Україна

Малишева І. Ю.
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України
Україна

Безрукавий Н. В.
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України
Україна

      АНОТАЦІЯ

      На теперішній час в Україні для оновлення вантажного парку залізниць за один із варіантів базових візків перспективних вагонів прийнято візки моделі 18-9817 (ICG Motion Control), які призначені для експлуатації на залізницях колії 1520 мм у вантажних вагонах з підвищеним до 25 тс осьовим наванта-женням. Мета даної статті – створення зносостійкого профілю коліс для цих візків для покращання їх взаємодії та умов контакту з рейковою колією. Застосовано методи математичного моделювання, числово-го інтегрування, теорії коливань, статистичної динаміки.
      В статті приведено результати досліджень щодо розробки зносостійкого профілю коліс. Описано ме-тодику відбору профілів коліс із серії побудованих профілів. Для кожного варіанта профілю розв’язано просторову задачу контакту коліс і рейок, виконано аналіз параметрів взаємодії, у тому числі розмірів та розташування контактних плям. Проведено розрахунки вписування піввагона з візками 18-9817 у кругову криву малого радіуса (300 м) із різним ступенем зносу рейок та його руху по прямих ділянках колії. При аналізі отриманих результатів із побудованих профілів виконано вибір за двома протирічними критерія-ми: мінімуму гребеневого зносу коліс і максимуму запасу стійкості руху екіпажу. Вибраному профілю надано назву ІТМ-73-03.
      Показано, що використання нового профілю коліс значно покращує процес взаємодії вантажного ва-гона з підвищеним осьовим навантаженням і колії та суттєво знижує гребеневий знос коліс, забезпечуючи при цьому високі динамічні якості екіпажа.
      Виконано оцінку можливості використання профілю коліс ІТМ-73-03 у візках зі звичайним наван-таженням на вісь 23,5 тс. Для проведення такого дослідження виконано розрахунки коливань піввагона з візками нового покоління моделі 18-7020 при русі по криволінійних та прямих ділянках колії. Зроблено висновок про допустимість використання нового профілю для обточування коліс вантажних вагонів з осьовим навантаженням 23,5 тс. Pdf (Український)







      КЛЮЧОВІ СЛОВА

візки вантажного вагона з підвищеним осьовим навантаженням, знос коліс, динамічні якості, розробка зносостійкого профілю коліс

      ПОВНИЙ ТЕКСТ:

Pdf (Український)









      ПОСИЛАННЯ

1. Двухосная тележка модель 18-7020 тип 2. URL: http://test.kvsz.com/index.php/ru/produktsiya/ gruzovoe-vagonostroenie/khodovye-chasti/telezhki/item/833-dvukhosnaya-telezhka-model-18-7020.

2. Тележка двухосная 18-9817 с нагрузкой от колесной пары на рельс 25 тс. URL: http://okb.at.ua/publ/telezhka_dvukhosnaja_modeli_18_9817_s_nagruzkoj_ot_kolesnoj_pary_na_relsy_25t/1-1-0-6.

3. William J. H., Ebersohn W., Lundgren J., Tournay H., Zakharov S. Guidelines to Best Practices for Heavy Haul Railway Operations: Wheel and Rail Interface Issues. USA: International Heavy Haul Association, 2001. 482 p.

4. Ушкалов В. Ф., Мокрий Т. Ф., Малышева И. Ю., Безрукавый Н. В. Усовершенствование ходовых частей перспективного грузового вагона. Техническая механика. 2017. № 4. С. 79–88.

5. Ушкалов В. Ф., Мокрий Т. Ф., Малышева И. Ю. Математическая модель взаимодействия железнодо-рожного экипажа и пути с учетом распределения контактных сил по пятнам контакта. Техническая ме-ханика. 2015. № 2. С. 79–89.





Copyright (©) 2018 Ушкалов В. Ф., Мокрій Т. Ф., Малишева І. Ю., Безрукавий Н. В.

Copyright © 2014-2018 Технічна механіка


____________________________________________________________________________________________________________________________
КЕРІВНИЦТВО
ДЛЯ АВТОРІВ
Правила для авторів