ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
ISSN 1561-9184 (друкована версія), ISSN 2616-6380 (електронна версія)

English
Russian
Ukrainian
Головна > Архів > № 4 (2017): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА > 8
________________________________________________________

УДК 629.7

Технічна механіка, 2017, 4, 79 - 88

УДОСКОНАЛЕННЯ ХОДОВИХ ЧАСТИН ПЕРСПЕКТИВНОГО ВАНТАЖНОГО ВАГОНА

В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрій, І .Ю. Малишева, Н. В. Безрукавий

      ПРО ЦИХ АВТОРІВ

В. Ф. Ушкалов
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України
Україна

Т. Ф. Мокрій
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України
Україна

І .Ю. Малишева
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України
Україна

Н. В. Безрукавий
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України
Україна

      АНОТАЦІЯ

      Дана робота пов'язана з вирішенням проблеми оновлення вантажного парку залізниць України з метою поліпшення динамічних якостей екіпажів, збільшення ресурсу ходових частин, підвищення безпеки руху поїздів. Мета роботи полягала в розробці рекомендацій щодо удосконалення ходових частин перспективних вантажних вагонів для підвищення їх швидкостей руху, динамічних якостей та зменшення зносу коліс. Застосовано методи математичного моделювання, числового інтегрування, теорії коливань, статистичної динаміки. В статті наведено результати досліджень ефективності введення нових елементів у конструкцію візків моделі 18-7020: діагональні зв’язки між боковими рамами, пружний адаптер у буксовому вузлі і розроблений профіль коліс ІТМ-73-02. Вивчено їх вплив на процеси коливань вантажного вагона і його взаємодію з рейковою колією при русі з різними швидкостями на прямих та криволінійних ділянках колії. Рекомендовано параметри додаткових зв’язків. Зроблено висновок про те, що запропоновані зміни конструкції дають змогу створити перспективні візки для вагонів нового покоління з підвищеними ходовими якостями і низьким зносом коліс. Pdf (Український)







      КЛЮЧОВІ СЛОВА

ходові частини перспективного вантажного вагона, динамічні якості, знос коліс і рейок, рекомендації з удосконалення візків

      ПОВНИЙ ТЕКСТ:

Pdf (Український)









      ПОСИЛАННЯ

1. Ушкалов В. Ф., Лашко А. Д., Мокрий Т. Ф. Модернизация тележек грузовых вагонов как вариант обновления ходовых частей грузового подвижного состава. Вестник ВНИИЖТ. 2013. № 5. С. 8–15.

2. Двухосная тележка модель 18-7020 тип 2. URL: http://test.kvsz.com/index.php/ru/produktsiya/ gruzovoe-vagonostroenie/khodovye-chasti/telezhki/item/833-dvukhosnaya-telezhka-model-18-7020

3. Тележка двухосная 18-9817 с нагрузкой от колесной пары на рельс 25 тс. URL: http://okb.at.ua/publ/telezhka_dvukhosnaja_modeli_18_9817_s_nagruzkoj_ot_kolesnoj_pary_na_relsy_25t/1- 1-0-6

4. William J. H., Ebersohn W., Lundgren J., Tournay H., Zakharov S. Guidelines to Best Practices for Heavy Haul Railway Operations: Wheel and Rail Interface Issues. USA: International Heavy Haul Association. 2001. 482 p.

5. Ушкалов В. Ф., Мокрий Т. Ф., Малышева И.Ю. Математическая модель взаимодействия железнодорожного экипажа и пути с учетом распределения контактных сил по пятнам контакта. Техническая механика. 2015. № 2. С. 79–89.

6. Савчук В. Б., Зобов Г. М. Радиус излома на Совете главных конструкторов. Техника железных дорог. 2013. № 2 (22). С. 32–36.

7. Ушкалов В. Ф., Мокрий Т. Ф., Малышева И. Ю., Пасичник С. С. Влияние горизонтальной жесткости упругого адаптера в буксовом узле тележки на динамические показатели полувагона. Техническая механика. 2016. № 4. С. 85–93.

8. Ушкалов В. Ф., Мокрий Т. Ф., Малышева И. Ю., Мащенко И. А. Оценка влияния параметров диагональных связей между боковыми рамами перспективной тележки на показатели динамических качеств полувагона нового поколения. Техническая механика. 2009. № 2. С. 3–10.





Copyright (©) 2017 В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрій, І .Ю. Малишева, Н. В. Безрукавий

Copyright © 2014-2018 Технічна механіка


____________________________________________________________________________________________________________________________
КЕРІВНИЦТВО
ДЛЯ АВТОРІВ
Правила для авторів