ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА |
||||||
|
||||||
Головна
>
Архів
>
№ 4 (2014): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
>
7
________________________________________________________ УДК 532.516 Технічна механіка, 2014, 4, 75 - 84 Числове дослідження впливу просторового розташування високошвидкісного транспортного засобу відносно шляхової структури на аеродинамічні характеристики Приходько О. А., Арсенюк М. С.
Для дослідження обтікання корпусу високошвидкісного транспортного засобу поблизу шляхової структури застосовуються тривимірні осереднені за Рейнольдсом рівняння Нав’є–Стокса. При замиканні системи рівнянь використовувалася модель турбулентності SST. Чисельне розв’язування системи вихідних рівнянь виконано методом контрольних об'ємів. Наведені розподіли тиску, коефіцієнта тертя, граничні лінії течії на поверхні корпусу транспортного засобу. Виконана візуалізація просторової структури потоку. У потоці за тілом спостерігається система з двох поперечних і двох подовжніх вихорів, що обертаються в протилежних напрямах. Аналізується вплив кута установки та відстані до шляхової структури на аеродинамічні характеристики високошвидкісного транспортного засобу.
транспортний засіб, аеродинаміка, рівняння Нав’є–Стокса, метод контрольного об'єму, аеродинамічні коефіцієнти
1. Высокоскоростной магнитный транспорт с электродинамической левитацией / В. А. Дзензерский, В. И. Омельяненко, С. В. Васильев, В. И. Матин, С. А. Сергеев. – Киев : Наукова Думка, 2001. – 480 с.
Copyright (©) 2014 Приходько О. А., Арсенюк М. С. Copyright © 2014-2018 Технічна механіка ____________________________________________________________________________________________________________________________ |
КЕРІВНИЦТВО ДЛЯ АВТОРІВ |