ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА |
|||||||
|
|||||||
Головна
>
Архів
>
№ 4 (2016): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
>
8
________________________________________________________ УДК 629.7 Технічна механіка, 2016, 4, 79 - 84 ВПЛИВ ЗМІНИ ФОРМИ ПРОФІЛІВ КОЛІС У ПРОЦЕСІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ НА СТІЙКІСТЬ РУХУ ВАНТАЖНИХ ВАГОНІВ В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрій, І.Ю. Малишева, Н. В. Безрукавий
В. Ф. Ушкалов
Мета роботи полягала в дослідженні впливу зміни форми профілів залізничних коліс в процесі експлуатації на стійкість руху вантажних вагонів. Застосовувалися методи математичного і комп'ютерного моделювання, теорії коливань. У статті вивчено вплив зміни форми профілів коліс при зносі на стійкість руху двох піввагонів: з комплексно модернізованими візками моделі 18-100 (профіль коліс ІТМ-73) та вагона-еталона з типовими візками 18-100 (стандартні колеса). Отримано значення критичної швидкості руху вагонів при різному ступені зносу коліс. Показано, що чим більший знос коліс, тим більшою мірою відрізняються значення критичної швидкості даних екіпажів. Зроблено висновок про те, що комплексна модернізація візків значно підвищує стійкість руху як порожніх, так і навантажених вагонів.
форма профілів коліс при зносі, критична швидкість, стійкість руху, комплексна модернізація візків
1. Ушкалов В. Ф., Мокрий Т. Ф., Малышева И.Ю., Мащенко И. А., Пасичник С. С. Комплексная модернизация ходовых частей грузовых вагонов. Вагонный парк. 2007. № 2. С. 18 – 22. Copyright (©) 2016 В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрій, І.Ю. Малишева, Н. В. Безрукавий Copyright © 2014-2018 Технічна механіка ____________________________________________________________________________________________________________________________ |
КЕРІВНИЦТВО ДЛЯ АВТОРІВ |