ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА |
|||||||
|
|||||||
Головна
>
Архів
>
№ 1 (2017): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
>
9
________________________________________________________ УДК 622.625.28 (043.5) Технічна механіка, 2017, 1, 83 - 90 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КІНЕМАТИЧНИХ ТА СИЛОВИХ ПАРАМЕТРІВ ТРАНСМІСІЇ ШАХТНОГО ДИЗЕЛЕВОЗА У ВИПАДКУ ДИФЕРЕНЦІАЛА НА ВИХОДІ І. О. Таран, І. Ю. Клименко
І. О. Таран
Робота присвячена проблемі комплексного дослідження зміни силових, кінематичних та енергетичних параметрів гідрооб'ємно-механічної трансмісії «з диференціалом на виході» при її роботі на тяговому та транспортному діапазонах руху шахтного дизелевоза. Значення основних параметрів трансмісії, а саме максимальної швидкості руху дизелевоза, максимальної кутової швидкості вала гідромотора та гідронасоса, максимального значення коефіцієнта корисної дії трансмісії, максимального перепаду робочого тиску в гідрооб'ємній передачі, були отримані шляхом розв'язання складеної у роботі системи алгебраїчних рівнянь. Розрахунок відбувається із залученням одночасно двох значень кутових швидкостей валів гідромашин та перепаду робочого тиску в передачі – поточного та попереднього, що дає можливість достатньо точно визначити значення всіх кінематичних, силових та енергетичних параметрів трансмісії. Визначення кожного параметру відбувається доти, доки значення досліджуваного параметру на попередній ітерації не стане рівним поточному значенню в межах заданої точності (розрахунки припинялися, коли різниця між попереднім та поточним значенням дорівнювала менше 1 %). Отримані результати будуть використані при визначенні вихідних даних для моделювання процесу гальмування шахтного дизелевоза.
шахтний дизелевоз, гідрооб'ємно-механічна трансмісія, конструктивні параметри трансмісій, безступінчата трансмісія, диференціал, процес гальмування
1. Таран І. О. Наукове обґрунтування нових технічних рішень з удосконалення трансмісії шахтного дизе-
левоза. Збірник наукових праць НГУ. 2015. Вип. 46. С. 104 – 115.
Copyright (©) 2017 І. О. Таран, І. Ю. Клименко Copyright © 2014-2018 Технічна механіка ____________________________________________________________________________________________________________________________ |
КЕРІВНИЦТВО ДЛЯ АВТОРІВ |