ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
ISSN 1561-9184 (друкована версія), ISSN 2616-6380 (електронна версія)

English
Russian
Ukrainian
Головна > Архів > № 1 (2017): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА > 9
________________________________________________________

УДК 622.625.28 (043.5)

Технічна механіка, 2017, 1, 83 - 90

РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КІНЕМАТИЧНИХ ТА СИЛОВИХ ПАРАМЕТРІВ ТРАНСМІСІЇ ШАХТНОГО ДИЗЕЛЕВОЗА У ВИПАДКУ ДИФЕРЕНЦІАЛА НА ВИХОДІ

І. О. Таран, І. Ю. Клименко

      ПРО ЦИХ АВТОРІВ

І. О. Таран
Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет»
Україна

І. Ю. Клименко
Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет»
Україна

      АНОТАЦІЯ

      Робота присвячена проблемі комплексного дослідження зміни силових, кінематичних та енергетичних параметрів гідрооб'ємно-механічної трансмісії «з диференціалом на виході» при її роботі на тяговому та транспортному діапазонах руху шахтного дизелевоза. Значення основних параметрів трансмісії, а саме максимальної швидкості руху дизелевоза, максимальної кутової швидкості вала гідромотора та гідронасоса, максимального значення коефіцієнта корисної дії трансмісії, максимального перепаду робочого тиску в гідрооб'ємній передачі, були отримані шляхом розв'язання складеної у роботі системи алгебраїчних рівнянь. Розрахунок відбувається із залученням одночасно двох значень кутових швидкостей валів гідромашин та перепаду робочого тиску в передачі – поточного та попереднього, що дає можливість достатньо точно визначити значення всіх кінематичних, силових та енергетичних параметрів трансмісії. Визначення кожного параметру відбувається доти, доки значення досліджуваного параметру на попередній ітерації не стане рівним поточному значенню в межах заданої точності (розрахунки припинялися, коли різниця між попереднім та поточним значенням дорівнювала менше 1 %). Отримані результати будуть використані при визначенні вихідних даних для моделювання процесу гальмування шахтного дизелевоза. Pdf (Український)







      КЛЮЧОВІ СЛОВА

шахтний дизелевоз, гідрооб'ємно-механічна трансмісія, конструктивні параметри трансмісій, безступінчата трансмісія, диференціал, процес гальмування

      ПОВНИЙ ТЕКСТ:

Pdf (Український)









      ПОСИЛАННЯ

1. Таран І. О. Наукове обґрунтування нових технічних рішень з удосконалення трансмісії шахтного дизе- левоза. Збірник наукових праць НГУ. 2015. Вип. 46. С. 104 – 115.

2. Таран И. А., Клименко И.Ю. Инновационный математический инструментарий сравнительного анализа трансмиссий транспортных средств. Науковий вісник НГУ. 2014. № 3. С. 76 – 82.

3. Таран И. А. Взаимосвязь кругового передаточного отношения двухпоточной трансмиссии с параметром регулирования в случае планетарного механизма на входе. Наукові нотатки. 2012. Вип. 37. С. 316 – 320.

4. Таран И. А. Взаимосвязь кругового передаточного отношения двухпоточной трансмиссии с параметром регу- лирования в случае планетарного механизма на выходе. Науковий вісник НГУ. 2012. № 3. С. 78 – 85.

5. Бондаренко А. І. Порівняльний аналіз результатів експериментальних та теоретичних досліджень робо- чих процесів в гідрооб`ємно-механічних трансмісіях.Наукові нотатки. 2015. Вип. 48. С. 28 – 35.

6. Самородов В. Б., Удод И. В., Деркач О. И. Сравнение двух бесступенчатых гидрообъемно-механических двухпоточных трансмиссий гусеничного трактора. Вісник НТУ «ХПІ». 2012. № 19. С. 47 – 52.

7. Городецкий К. И., Михайлин А. А. Математическая модель объемных гідромашин. Вестник машиност- роения. 1981. №9.С.14 – 17.





Copyright (©) 2017 І. О. Таран, І. Ю. Клименко

Copyright © 2014-2018 Технічна механіка


____________________________________________________________________________________________________________________________
КЕРІВНИЦТВО
ДЛЯ АВТОРІВ
Правила для авторів