ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
ISSN 1561-9184 (друкована версія), ISSN 2616-6380 (електронна версія)

English
Russian
Ukrainian
Головна > Архів > № 2 (2016): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА > 9
________________________________________________________

УДК 629.2

Технічна механіка, 2016, 2, 85 - 90

ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДУ Й РІВНЯ СИЛ, ЩО ДІЮТЬ НА КОНСОЛЬНУ ЧАСТИНУ БІЧНОЇ РАМИ В ПРОЦЕСІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ВАНТАЖНОГО ВАГОНА

В. Ф. Ушкалов, Н. В. Безрукавий

      АНОТАЦІЯ

      Дана стаття присвячена дослідженню додаткових поперечних і повздовжніх сил, що діють на консольну частину бічної рами при її динамічній взаємодії з буксовим вузлом колісної пари. Вплив додаткових сил, які не враховуються при розрахунках на міцність згідно з чинними методиками, може значно знизити втомну довговічність бічних рам і бути однією з причин їх зламів. Метою даної роботи був аналіз складу та рівня сил, що діють на консольну частину бічної рами в процесі експлуатації вантажного вагона. Для цього було побудовано тривимірну модель зчленування щелепного отвору бічної рами з буксовим вузлом і виконаний аналіз можливих варіантів їх взаємодії. На основі даного аналізу була доопрацьована існуюча математична модель вантажного вагона. Виконано моделювання руху вантажного вагона по прямих діля- нках колії та при вписуванні в криву радіусом 300 м з різними швидкостями руху. За результатами розрахунків побудовані залежності значень додаткових сил, що діють на консольну частину бічної рами, від швидкості руху вагона. Аналіз результатів виконаних розрахунків дозволив встановити склад і рівень сил, що діють на консольну частину бічної рами вагона, які не враховувалися при розрахунках за існуючими методиками. Отримані результати будуть використані на наступних етапах дослідження з метою уточнення напружено-деформованого стану бічної рами і розробки рекомендацій щодо вдосконалення її конструкції. Pdf (Український)







      КЛЮЧОВІ СЛОВА

вантажний вагон, злами боковин, додаткові сили, що діють на консольну частину бокової рами

      ПОВНИЙ ТЕКСТ:

Pdf (Український)









      ПОСИЛАННЯ

1. Комиссаров А. Ф. Анализ отказов боковых рам тележек грузовых вагонов / А. Ф. Комиссаров // Вестник института проблем естественных монополий. Техника железных дорог. – 2012. – № 1. – С. 65 – 68.

2. Сергеенко О. Конструктивно. Изломов боковых рам пока не избежать, но возможно свести их к мини- муму / О. Сергеенко // Гудок. – 2014. – Вып. №8 (25443).

3. Нормы для расчета и проектирования вагонов железных дорог МПС колеи 1520 мм (несамоходных). Москва : ГосНИИВ-ВНИИЖТ, 1996. – 319 с.

4. Моделирование контактных взаимодействий в задачах динамики систем тел / Погорелов Д. Ю., Павлю- ков А. Э., Юдакова Т. А., Котов С. В. //Динамика, прочность и надежность транспортных машин : Сб. тр. /Под ред. Б.Г. Кеглина. — Брянск : Изд. БГТУ, 2002. — С. 11 – 23.





Copyright (©) 2016 В. Ф. Ушкалов, Н. В. Безрукавий

Copyright © 2014-2018 Технічна механіка


____________________________________________________________________________________________________________________________
КЕРІВНИЦТВО
ДЛЯ АВТОРІВ
Правила для авторів