ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА |
||||||
|
||||||
Головна
>
Архів
>
№ 2 (2016): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
>
9
________________________________________________________ УДК 629.2 Технічна механіка, 2016, 2, 85 - 90 ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДУ Й РІВНЯ СИЛ, ЩО ДІЮТЬ НА КОНСОЛЬНУ ЧАСТИНУ БІЧНОЇ РАМИ В ПРОЦЕСІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ВАНТАЖНОГО ВАГОНА В. Ф. Ушкалов, Н. В. Безрукавий
Дана стаття присвячена дослідженню додаткових поперечних і повздовжніх сил, що діють на консольну частину бічної рами при її динамічній взаємодії з буксовим вузлом колісної пари. Вплив додаткових сил, які не враховуються при розрахунках на міцність згідно з чинними методиками, може значно знизити втомну довговічність бічних рам і бути однією з причин їх зламів. Метою даної роботи був аналіз складу та рівня сил, що діють на консольну частину бічної рами в процесі експлуатації вантажного вагона. Для цього було побудовано тривимірну модель зчленування щелепного отвору бічної рами з буксовим вузлом і виконаний аналіз можливих варіантів їх взаємодії. На основі даного аналізу була доопрацьована існуюча математична модель вантажного вагона. Виконано моделювання руху вантажного вагона по прямих діля- нках колії та при вписуванні в криву радіусом 300 м з різними швидкостями руху. За результатами розрахунків побудовані залежності значень додаткових сил, що діють на консольну частину бічної рами, від швидкості руху вагона. Аналіз результатів виконаних розрахунків дозволив встановити склад і рівень сил, що діють на консольну частину бічної рами вагона, які не враховувалися при розрахунках за існуючими методиками. Отримані результати будуть використані на наступних етапах дослідження з метою уточнення напружено-деформованого стану бічної рами і розробки рекомендацій щодо вдосконалення її конструкції.
вантажний вагон, злами боковин, додаткові сили, що діють на консольну частину бокової рами
1. Комиссаров А. Ф. Анализ отказов боковых рам тележек грузовых вагонов / А. Ф. Комиссаров // Вестник
института проблем естественных монополий. Техника железных дорог. – 2012. – № 1. – С. 65 – 68.
Copyright (©) 2016 В. Ф. Ушкалов, Н. В. Безрукавий Copyright © 2014-2018 Технічна механіка ____________________________________________________________________________________________________________________________ |
КЕРІВНИЦТВО ДЛЯ АВТОРІВ |