ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА |
|||||||
|
|||||||
Головна
>
Архів
>
№ 3 (2017): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
>
9
________________________________________________________ УДК 001.5.629.11.534.143 Технічна механіка, 2017, 3, 84 - 89 КОЛИВАННЯ Й СТІЙКІСТЬ ПРЯМОЛІНІЙНОГО Й КРИВОЛІНІЙНОГО РУХУ ЕКІПАЖА ЕЛЕКТРОДИНАМІЧНОЇ ТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УЗДОВЖ ПЛОСКОЇ ШЛЯХОВОЇ СТРУКТУРИ М. О. Радченко, О. В. Звонарьова, Т. І. Кузнєцова
М. О. Радченко
На основі розв’язання диференціальних рівнянь, що описують рух екіпажу розробленої нетрадиційної конструкції електродинамічної транспортної системи з чотирма смугами надпровідних магнітів на екіпажі з двома смугами шляхових контурів, укладених з розрідженням 1 м на плоскій шляховій структурі, оцінено коливання і стійкість його левітаційного руху вздовж прямолінійних і криволінійних ділянок шляхової структури постійної та змінної кривизни. Мета роботи – розробка рекомендацій по створенню нової електродинамічної системи. Новизна полягає в можливості використання плоскої шляхової структури і двох рядів шляхових контурів для електродинамічної транспортної системи. Результати – при раціональних значеннях основних параметрів системи має місце стійкий левітаційний рух екіпажу на прямолінійних ділянках шляху в широкому діапазоні швидкостей, а на криволінійних – швидкості обмежені значеннями допустимими показниками по прискоренню кузова в поперечному напрямку. Зроблено висновок про доцільність використання розробленої транспортної системи.
стійкість руху, коливання, плоска шляхова структура, кривизна шляху, електродинамічна транспортна система
Ворошилов А. С., Губа Т. Л., Звонарева О. В., Радченко Н. А. К выбору рациональных конструктивных
схем электродинамических транспортных систем с плоской путевой структурой. Техническая
механика. 2012. № 4. С. 8–12.
Copyright (©) 2017 М. О. Радченко, О. В. Звонарьова, Т. І. Кузнєцова Copyright © 2014-2018 Технічна механіка ____________________________________________________________________________________________________________________________ |
КЕРІВНИЦТВО ДЛЯ АВТОРІВ |