ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
ISSN 1561-9184 (друкована версія), ISSN 2616-6380 (електронна версія)

English
Russian
Ukrainian
Головна > Архів > № 4 (2016): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА > 9
________________________________________________________

УДК 629.2

Технічна механіка, 2016, 4, 85 - 93

ВПЛИВ ГОРИЗОНТАЛЬНОЇ ЖОРСТКОСТІ ПРУЖНОГО АДАПТЕРА В БУКСОВОМУ ВУЗЛІ ВІЗКА НА ДИНАМІЧНІ ПОКАЗНИКИ ПІВВАГОНА

В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрій, І.Ю. Малишева, С. С. Пасічник

      ПРО ЦИХ АВТОРІВ

В. Ф. Ушкалов
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України
Україна

Т. Ф. Мокрій
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України
Україна

І.Ю. Малишева
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України
Україна

С. С. Пасічник
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України
Україна

      АНОТАЦІЯ

      Мета роботи полягала в оцінці впливу на динамічні показники піввагона з комплексно модернізованими візками параметрів горизонтальної жорсткості пружних адаптерів, встановлених в буксових отворах бічних рам. Застосовувалися методи математичного і комп'ютерного моделювання, теорії коливань. У статті запропоновано варіант конструкції пружного адаптера для установки разом з касетними підшипниками в буксових отворах бічних рам комплексно модернізованого візка моделі 18-100 замість стандартних букс. Оцінено вплив параметрів горизонтальної жорсткості пружного адаптера на стійкість і динамічні показники вантажного вагону (з урахуванням зносу коліс) при його русі в навантаженому і порожньому станах із різними швидкостями по колії з випадковими нерівностями. На підставі розрахунків обрано раціональні значення горизонтальної подовжньої і поперечної складових жорсткості адаптера. Використання пружних адаптерів з обраними параметрами у зв'язках бічних рам і колісних пар комплексно модернізованих візків моделі 18-100 дозволить понизити рівні ударних навантажень на бічні рами, а також інтенсивність їх зносу в зоні буксових отворів. При цьому рух піввагона на прямих ділянках колії зі швидкостями до 120 км/г включно незалежно від ступеня зносу коліс буде стійким і значення його горизонтальних динамічних показників, в основному, не перевищуватимуть допустимих нормативних рівнів. Pdf (Український)







      КЛЮЧОВІ СЛОВА

буксовий вузол, пружний адаптер, стійкість руху, динамічні якості, раціональні параметри

      ПОВНИЙ ТЕКСТ:

Pdf (Український)









      ПОСИЛАННЯ

1. Ушкалов В. Ф., Лашко А. Д., Мокрий Т. Ф. Модернизация тележек грузовых вагонов как вариант обновления ходовых частей грузового подвижного состава. Вестник ВНИИЖТ. 2013. № 5. С. 8 – 15.

2. Вагоны: конструкция, теория и расчет / под редакцией Л. А.Шадура. Москва : Транспорт, 1973. 440 с.

3. Букса с подшипниками кассетного типа. Режим доступа http://www.vagonijd. ru/razdel_03.8.3%20byksa.php.

4. Буксы с кассетными подшипниками. Режим доступа http://pomo-gala.ru/konsrukt/konstrukt_11.html.





Copyright (©) 2016 В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрій, І.Ю. Малишева, С. С. Пасічник

Copyright © 2014-2018 Технічна механіка


____________________________________________________________________________________________________________________________
КЕРІВНИЦТВО
ДЛЯ АВТОРІВ
Правила для авторів