ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
ISSN 1561-9184 (друкована версія), ISSN 2616-6380 (електронна версія)

English
Russian
Ukrainian
Головна > Архів > № 1 (2016): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА > 11
________________________________________________________

УДК 629.4.077

Технічна механіка, 2016, 1, 110 - 117

ОЦІНКА ГАЛЬМІВНИХ ШЛЯХІВ ЕЛЕКТРОПОЇЗДА ПРИ ЕКСТРЕНИХ ПНЕВМАТИЧНОМУ Й ЕЛЕКТРОПНЕВМАТИЧНОМУ ГАЛЬМУВАННЯХ

Н. Ю. Науменко, І. Ю. Хижа, О. Г. Богомаз

      АНОТАЦІЯ

      Наведено короткий аналіз результатів досліджень процесу екстреного гальмування швидкісного пасажирського поїзда нового покоління. Гальмівна система залізничного рухомого складу – одна з основних систем, які відповідають за забезпечення вимог безпеки руху. Питанням підвищення гальмівної ефективності пасажирських вагонів нової конструкції приділяється значна увага, що обумовлено збільшенням осьового навантаження і швидкості руху. В теперішній час широко використовуються дискові гальмівні системи, які забезпечують високу гальмівну ефективність при швидкостях 160 км/год і вище. Найбільш перспективний вид залізничного транспорту для перевезення пасажирів на відстань 500 – 700 км – це електропоїзд. Проведено оцінку процесу гальмування електропоїзда ЕКр1 “Тарпан”, екіпажі якого обладнано дисковими гальмами, при екстрених пневматичному і електропневматичному гальмуваннях. Одним із критеріїв ефективності гальмів поїзда прийнято гальмівний шлях. Отримані теоретичними розрахунками значення гальмівних шляхів електропоїзда при екстрених пневматичних і електропневматичних гальмуваннях на горизонтальній площадці не перевищують значень, які установлено технічним завданням, та практично співпадають з даними ходових гальмівних випробувань. Максимальні значення гальмівних шляхів при пневматичному і електропневматичному гальмуваннях з початковою швидкістю 160 км/год на спуску з уклоном 10 ‰ узгоджуються з вимогами інструкції з сигналізації. Pdf (Український)







      КЛЮЧОВІ СЛОВА

електропоїзд, екстрене гальмування, ефективність гальмівної системи, дискові гальма, експериментальні дослідження, гальмівний шлях

      ПОВНИЙ ТЕКСТ:

Pdf (Український)









      ПОСИЛАННЯ

1. Науменко Н. Е. Моделирование аварийного соударения с преградой пассажирского поезда, оборудованного системой пассивной безопасности / Н. Е. Науменко, И. Ю. Хижа // Техническая механика. – 2014. – № 4. – С. 65 – 74.

2. Гребенюк П. Т. Динамика торможения тяжеловесных поездов / П. Т. Гребенюк. – М. : Транспорт, 1977. – 152 с.

3. ВодянниковЮ. Я. Влияние времени наполнения тормозного цилиндра сжатым воздухом на тормозную эффективность пассажирского вагона / Ю. Я. Водянников, С. М. Свистун, А. М. Сафронов // За- лізничний транспорт України. – 2014. – № 5. – С. 3 – 8.

4. Кукин С. В. Дисковые тормозные системы пассажирских вагонов и их особенности / С. В. Кукин, А. Е . Нищенко, С. А. Павлов // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : тезисы докладов 75 Международной научно-практической конференции, 14 – 15 мая 2015 г. – Днепропетровск : ДИИТ, 2015. – С. 145 – 146.

5. Шелейко Т. В. Определение коэффициента трения фрикционной пары по результатам поездных тормозных испытаний / Т. В.Шелейко // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : тезисы докладов 75 Международной научно-практической конференции, 14 – 15 мая 2015 г.– Днепропетровск : ДИИТ, 2015. – С. 60 – 61.

6. Асадченко В. Р. Автоматические тормоза подвижного состава / В. Р. Асадченко. – М. : Маршрут, 2006. – 392 с.

7. Балон Л. В. Электромагнитные рельсовые тормоза / Л. В. Балон. – М. : Транспорт, 1979. – 104 с. 8. Результаты исследования тормозной эффективности опытного электропоезда ЭКр1 / Ю. Я. Водянников, С. М. Свистун, К. Л. Жихарцев и др. // Вагонный парк. – 2013. – № 9 (78). – С. 19 – 26.

9. Особенности тормозной системы электропоезда ПЛТ 200 / О. О. Пятаков, Ю. Я. Водянников, А. В. Гречко и др. // Вагонный парк. – 2012. – № 12 (69). – С. 20 – 27.

10. Игнатов Г. С. Межрегиональный двухсистемный электропоезд / Г. С. Игнатов // Локомотив- информ. – 2012. – № 10. – С 28 – 33.

11. Игнатов Г. С. Межрегиональный двухсистемный электропоезд / Г. С. Игнатов // Вагонный парк. – 2012. – № 10(67). – С. 10 – 16.

12. ГОСТ Р 53076-2008 (EN 12663:2000) Рельсовый транспорт. Требования к прочности кузовов железнодорожного подвижного состава. – Действует от 2009-07-01. – М. : Стандартинформ, 2009. – 8 с.

13. Исследование дисковой тормозной системы пассажирского вагона / Ю. Я. Водянников, С. В. Кукин, А. В. Гречко и др. // Подвижной состав XXI века: идеи, требования, проекты: сборник научных ста- тей. – Санкт-Петербург : ПГУПС, 2007. – Вып. 4. – С. 113 – 120.

14. Конструкция межрегиональных двухсистемных электропоездов производства ПАО «Крюковский вагоностроительный завод» / В. И. Приходько, Е. Ф. Хворост, С. В. Лутонин и др. // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : тезисы докладов 73 Международной научнопрактической конференции, 23 – 24 мая 2013 г. – Днепропетровск : ДИИТ, 2013. – С. 68 – 69.

15. ВодянниковЮ. Я. Выбор клещевых механизмов для пассажирских вагонов с дисковыми тормозами / Ю. Я. Водянников, С. М. Свистун, К. Л. Жихарцев // Залізничний транспорт України. – 2012. – № 3/4. – С. 45 – 47.

16. Анализ тормозных испытаний электропоезда с применением математических моделей / Ю. Я. Водянников, А. М. Сафонов, Т. В.Шелейко и др. // Залізничний транспорт України. – 2013. – № 5/6. – С. 29 – 39.

17. Блохин Е. П. Динамика поезда / Е. П. Блохин, Л. А. Манашкин. – Москва : Транспорт, 1982. – 222 с.

18. ЦШ-0001 Інструкція з сигналізації на залізницях України. – Київ : Міністерство транспорту та зв’язку України : ТОВ Інпрес. –2008. – 159 с.





Copyright (©) 2016 Н. Ю. Науменко, І. Ю. Хижа, О. Г. Богомаз

Copyright © 2014-2018 Технічна механіка


____________________________________________________________________________________________________________________________
КЕРІВНИЦТВО
ДЛЯ АВТОРІВ
Правила для авторів