ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
ISSN 1561-9184 (друкована версія), ISSN 2616-6380 (електронна версія)

English
Russian
Ukrainian
Головна > Архів > № 1 (2014): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА > 13
________________________________________________________

УДК 533.27.539.2

Технічна механіка, 2014, 1, 105 - 110

Характеристики електрореактивного двигуна холовського типу корекції орбіти мікросупутників

Кулагін С. М.

      АНОТАЦІЯ

      Ціль роботи – визначення ступеню впливу розрядної напруги на тягові та енергетичні характеристики холівського двигуна малої потужності ІТМ–31, розробленого в Інституті технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України. Представлено регулювальні характеристики в діапазоні потужності 18 – 304 Вт, вперше проведено оцінку допустимого робочого діапазону розрядної напруги. Практична значимість роботи – підвищення КПД холівського двигуна при мінімізації енергоспоживання. Pdf (Український)







      КЛЮЧОВІ СЛОВА

розрядна напруга, тягові та енергетичні характеристики, електрореактивний двигун холівського типу, регулювальні характеристики, орбіта мікросупктників

      ПОВНИЙ ТЕКСТ:

Pdf (Український)









      ПОСИЛАННЯ

1. Горшков О. А. Холловские и ионные плазменные двигатели для космических аппаратов / О. А. Горшков, В. А. Муравлёв, А. А.Шагайда. – М. : Машиностроение, 2008. – 280 с.

2. Лоян А. В. Исследование параметров плазмы в канале МСПД при повышенных напряжениях разряда / А. В. Лоян,Т. А. Максименко, Н. Н. Кошелев // Авиационно-космическая техника и технология. – 2011. – Т. 4 (81). – С. 53 – 57.





Copyright (©) 2014 Кулагін С. М.

Copyright © 2014-2018 Технічна механіка


____________________________________________________________________________________________________________________________
КЕРІВНИЦТВО
ДЛЯ АВТОРІВ
Правила для авторів