ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
ISSN 1561-9184 (друкована версія), ISSN 2616-6380 (електронна версія)

English
Russian
Ukrainian
Головна > Архів > № 4 (2015): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА > 13
________________________________________________________

УДК 629.7

Технічна механіка, 2015, 4, 148 - 154

ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІНИ ПРОФІЛЮ КОЛІС ЗАЛІЗНИЧНОГО ЕКІПАЖА ВНАСЛІДОК ЗНОСУ В ПРОЦЕСІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрій, І.Ю. Малишева, Н. В. Безрукавий

      АНОТАЦІЯ

      Мета роботи полягала в розробці способу прогнозування зносу і зміни профілів коліс залізничних екіпажів у процесі експлуатації. Застосовані методи математичного й комп'ютерного моделювання, числового інтегрування, теорії коливань, статистичної динаміки. У статті запропоновано спосіб прогнозування зносу коліс і зміни їх профілів із використанням раніше розробленої авторами просторової математичної моделі взаємодії залізничного екіпажа і колії, яка дозволяє визначати положення і розміри нееліптичних контактних плям, у тому числі при конформному контакті, та розподіл по них нормальних і дотичних сил взаємодії. Апробацію розробленого математичного забезпечення виконано при аналізі просторових коливань піввагона з комплексно модернізованими візками і профілем коліс ИТМ-73. Здійснювалося прогнозування зносу коліс до товщини гребеня 31 мм і 29 мм (товщина гребеня незношеного колеса складає 32 мм). Проведено зіставлення профілів зношених коліс, отриманих в результаті теоретичного прогнозування і виміряних при огляді вагонів, що експлуатуються. Отримане досить добре співпадання розрахункових й експериментальних профілів. Зроблено висновок про те, що запропонований спосіб дозволяє на етапі проектування одиниць рухомого складу і розробки нових профілів коліс виконувати прогнозування зносу коліс і зміни їх профілів в процесі експлуатації. Pdf (Український)







      КЛЮЧОВІ СЛОВА

залізничний екіпаж, прогнозування зміни профілів коліс, контакт колеса й рейки

      ПОВНИЙ ТЕКСТ:

Pdf (Український)









      ПОСИЛАННЯ

1. Ушкалов В. Ф. Математическая модель взаимодействия железнодорожного экипажа и пути с учетом распределения контактных сил по пятнам контакта / В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрий, И. Ю. Малышева // Техническая механика. – 2015. – № 2. – С. 79 – 89.

2. Ushkalov V. F. The Creep Force Model for Different Conditions of Wheel-Rail Rolling Contact / V. F. Ushkalov, A. I. Alexandrov // Rail Transportation : Winter Annual Meeting of the American Society of Mechanical Engineers. – New York, 1989. – P. 189 – 196.

3.Шпехт В. Новые данные об износе колес грузовых вагонов / В.Шпехт // Железные дороги мира. – 1988.– № 10. – С. 11 – 19.

4. Комплексная модернизация ходовых частей грузовых вагонов / В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрий, И.Ю. Малышева, И. А. Мащенко, С. С. Пасичник // Вагонный парк. – 2007. – № 2. – С. 18 – 22.





Copyright (©) 2015 В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрій, І.Ю. Малишева, Н. В. Безрукавий

Copyright © 2014-2018 Технічна механіка


____________________________________________________________________________________________________________________________
КЕРІВНИЦТВО
ДЛЯ АВТОРІВ
Правила для авторів