ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
ISSN 1561-9184 (друкована версія), ISSN 2616-6380 (електронна версія)

English
Ukrainian
Головна > Архів > № 4 (2019): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА > 11
________________________________________________________

УДК 629.7

Технічна механіка, 2019, 4, 127 - 136

ВИБІР РАЦІОНАЛЬНИХ ПАРАМЕТРІВ ДОДАТКОВИХ ЗВ'ЯЗКІВ У ВІЗКАХ ВАНТАЖНИХ ВАГОНІВ НОВОГО ПОКОЛІННЯ

DOI: https://doi.org/10.15407/itm2019.04.127

Ушкалов В. Ф., Мокрій Т. Ф., Малишева І. Ю., Пасічник С. С., Безрукавий Н. В.

      ПРО ЦИХ АВТОРІВ

Ушкалов В. Ф.
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України,
Україна

Мокрій Т. Ф.
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України,
Україна

Малишева І. Ю.
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України,
Україна

Пасічник С. С.
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України,
Україна

Безрукавий Н. В.
Інститут технічної механіки Національної академії наук України і Державного космічного агентства України,
Україна

      АНОТАЦІЯ

      Для оновлення парку вантажних вагонів на українських залізницях вельми актуальною є розробка візків нового покоління. Важливими критеріями оцінки існуючих або нових конструкцій візків є покращення динамічних якостей вагонів, поліпшення взаємодії їх елементів, зменшення зносу коліс і рейок, підвищення безпеки руху. Геометричні і пружні характеристики нових елементів повинні забезпечувати зниження опору візків при вписуванні екіпажа в криволінійні ділянки колії та сприяти підвищенню його стійкості при русі як по прямолінійних, так і по криволінійних ділянках колії.
      Мета роботи полягала в розробці рекомендацій щодо вибору пружних параметрів додаткових зв’язків елементів візків перспективних вантажних вагонів. Застосовано методи математичного моделювання, числового інтегрування, теорії коливань, статистичної динаміки.
      В статті приведено результати досліджень щодо вибору параметрів нових елементів для застосування в конструкції візків моделі 18-7020: діагональних зв’язків між бічними рамами, пружного адаптера у буксовому вузлі. Основну увагу при цьому приділено дослідженню показника запасу стійкості від вкочування колеса на рейки при різних швидкостях руху екіпажа по прямих і криволінійних ділянках колії. Визначено раціональні параметри пружних характеристик додаткових зв’язків елементів візка.
      Зроблено висновок про те, що найбільший ефект має місце при спільному використанні у візках моделі 18-7020 пружних адаптерів в буксових вузлах і пружних діагональних зв'язків між бічними рамами, що дозволяє підвищити швидкість руху вантажного вагона, його стійкість та динамічні якості.
      Pdf (Український)







      КЛЮЧОВІ СЛОВА

ходові частини перспективного вантажного вагона, динамічні якості екіпажа, стійкість руху, рекомендації щодо удосконалення візків

      ПОВНИЙ ТЕКСТ:

Pdf (Український)









      ПОСИЛАННЯ

1. Двухосная тележка модель 18-7020 тип 2. URL: http://test.kvsz.com/index.php/ru/produktsiya/gruzovoe-vagonostroenie/khodovye-chasti/telezhki/item/833-dvukhosnaya-telezhka-model-18-7020

2. Тележка двухосная 18-9817 с нагрузкой от колесной пары на рельс 25 тс. URL: http://okb.at.ua/publ/telezhka_dvukhosnaja_modeli_18_9817_s_nagruzkoj_ot_kolesnoj_pary_na_relsy_25t/1-1-0-6

3. William J. H., Ebersohn W., Lundgren J., Tournay H., Zakharov S. Guidelines to Best Practices for Heavy Haul Railway Operations : Wheel and Rail Interface Issues. USA: International Heavy Haul Association. 2001. 482 p.

4. Ушкалов В. Ф., Мокрий Т. Ф., Малышева И. Ю., Безрукавый Н. В. Усовершенствование ходовых частей перспективного грузового вагона. Техническая механика. 2017. № 4. С. 79–88. https://doi.org/10.15407/itm2017.04.079

5. Neues Guterwagendrehgestell RC25NT = Radial Controlled 25 t Radsatzlast New Technology. URL: http://elh.de/index.php?id=61

6. Шеффель Г. Устойчивость при вилянии с боковым относом и способность подвижного состава вписываться в кривые Железные дороги мира. 1974. С. 32–46.

7. Тележка двухосная модели 18-4129. URL: http://okb.-at.ua/index/18_4129/0-8

8. Динамические качества грузовых вагонов, имеющих тележки с диагональными связями. URL: http://eadnurt.diit.edu.ua

9. Ушкалов В. Ф., Мокрий Т. Ф., Малышева И. Ю., Пасічник С. С. Влияние горизонтальной жесткости упругого адаптера в буксовом узле тележки на динамические показатели полувагона. Техническая механика. 2016. № 4. С. 85–93.

10. Ушкалов В. Ф. , Мокрий Т. Ф., Малышева И. Ю., Мащенко И. А. Оценка влияния параметров диагональных связей между боковыми рамами перспективной тележки на показатели динамических качеств полувагона нового поколения. Техническая механика. 2009. № 2. С. 3 – 10.

11. Гарг В. К., Дуккипати Р. В. Динамика подвижного состава. Москва: Транспорт, 1988. 392 с.





Copyright (©) 2020 Ушкалов В. Ф., Мокрій Т. Ф., Малишева І. Ю., Пасічник С. С., Безрукавий Н. В.

Copyright © 2014-2020 Технічна механіка


____________________________________________________________________________________________________________________________
КЕРІВНИЦТВО
ДЛЯ АВТОРІВ
Правила для авторів =================== Політика відкритого доступу
Політика відкритого доступу =================== ПОЛОЖЕННЯ
про етику публікацій
ПОЛОЖЕННЯ про етику публікацій ===================