|
Головна
>
Архів
>
№ 1 (2022): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
__________________________________________________________________
№ 1 (2022): ТЕХНІЧНА МЕХАНІКА
__________________________________________________________________
DOI:
https://doi.org/10.15407/itm2022.01
Зміст
1
►
|
Оцінка запасів стійкості камери згоряння до високочастотних коливань на основі математичного моделювання динамічної системи «інжектор-ракетна камера згоряння»
Ніколаєв О. Д., Башлій І. Д.
ТМ, 2022, № 1 , стор. 3 - 15
|
Анотація |
Стаття |
2
►
|
Алгоритм маршового розрахунку надзвукового обтікання ракети з відхиляємою носовою частиною
Галинський В. П.
ТМ, 2022, № 1 , стор. 16 - 25
|
Анотація |
Стаття |
3
►
|
Верифікація аналітичних форм первісних в задачах механіки із застосуванням кореляційного аналізу
Алпатов А. П., Кравець Вік. В., Кравець Вол. В., Лапханов Е. О.
ТМ, 2022, № 1 , стор. 26 - 35
|
Анотація |
Стаття |
4
►
|
Визначення часу руйнування при повзучості на основі підходу теорії надійності
Пошивалов В. П.
ТМ, 2022, № 1 , стор. 36 - 41
|
Анотація |
Стаття |
5
►
|
Експериментальний і чисельний аналіз напруженого стану стільникових заповнювачів, виготовлених адитивними технологіями
Деревянко І. І., Успенський Б. В., Аврамов К. В., Саленко О. Ф.
ТМ, 2022, № 1 , стор. 42 - 50
|
Анотація |
Стаття |
6
►
|
Оцінка динамічної навантаженості екіпажів моторвагонного поїзда з системою пасивної безпеки при його зіткненні з великим транспортним засобом
Соболевська М. Б., Горобець Д. В.
ТМ, 2022, № 1 , стор. 51 - 66
|
Анотація |
Стаття |
7
►
|
Дослідження пружно-деформованого стану пари «колесо–рейка» з різними початковими профілями і ступенем їх зносу
Пасічник С. С., Безрукавий Н. В.
ТМ, 2022, № 1 , стор. 67 - 76
|
Анотація |
Стаття |
8
►
|
Побудова мультиплікативно-адитивної згортки критеріїв в просторі кількісних і якісних показників для визначення пріоритетності проєктів
Мамчук В. М.
ТМ, 2022, № 1 , стор. 77 - 90
|
Анотація |
Стаття |
|
|
КЕРІВНИЦТВО ДЛЯ АВТОРІВ
===================
Політика відкритого доступу
===================
ПОЛОЖЕННЯ
про етику публікацій
===================
|